Úvod
Kolem 3D Eagle jsem toho již napsal dost, články byly poplatné době, možnosti výpočetní technice. V článku Jak na 3D Eagle, animace jsem popisoval možnosti animace, ale také řadu problémů s ní spojených.
Řešení
Nebudu tedy opakovat text již napsaný v článku Jak na 3D Eagle, animace, ale soustředím se pouze na možnosti dnešní doby.
Jak se nedařilo renderovat dnes přesně před 5 roky automaticky, tak dnešní možnosti jsou někde jinde, výkonnější počítač a co hlavně, program se nezastavuje neznámo kde a proč. Proto zobrazím jenom soubor INI, kde jsem zvolil velikost renderovaného obrazu 720x400, počet renderovaných snímků 36 s krokováním 360°/36, se směrem otáčení od sebe.
Library_Path="c:\EAGLE-5.8.0\ulp\Eagle3D\povray"
[720x400, 16:9, AA 0.3]
Width=720
Height=400
Antialias=On
Antialias_Threshold=0.3
Initial_Frame = 1
Final_Frame = 36
Initial_Clock = 36
Final_Clock = 1
Cyclic_Animation=on
Pause_when_Done=off
Zdroj: Elcad, Eagle 3D, Pov Ray
Diskuse
Články s podobnou tématikou
Jak na 3D Eagle popáté, animace podruhé