Hodnocení uživatelů: 4 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Bastlírna opět ve starých kolejích a všeuměl EKKAR opět perlí

V minulosti jsme již mohli číst v článku Výroba polovodičů v ČSSR, jak se bruskou pajcovaly polovodiče, nebo  v článku Výroba elektronek v ČSSR, jak se poklepem měnil typ elektronek a mnoho dalších senzaci, dnes v roli automobilového experta.

Úplně blbý, ale za slovemsi stojí a davy ještě blbějších muto žerou

Již starý Spartak a Škoda 1203 měly hliníkové části startérů a to bylo mnoho a mnoho let před EKKARem tvrzeným rokem 1986. Aby startér vivinul takový točivý moment, aby se v přírubě pootočil a ustříhl své litinové uchycení, na to musí být hooodně fantazie, škoda že na úkor inteligence a znalostí, zřejmě i proto jsem se doposud nikdy nesetkal s takovým inteligentem, který by si koupil 30ku klíč, aby mohl před každým nastartováním motor klíčem protočit. 

 

Přitom je řeč o kapacitě autobaterie a jejím vlivu na starty a životnost, přitom nikdo nezmínil pro starty parametr nezanedbatelný či snad nejdůležitější, kterým je zkratový proud, osobně mám baterii se zkratovým proudem 840A a nějaké odnášení baterie do tepla, když je venku pod nulou, neřeším.

 

Jak hluboko se dá klesnout, kdysi slušný web, a dnes? Desetitisíce příspěvků Team bossu plných naprostých kravin, jen aby příspěvků přibývalo, hold internet se nám stále více stává informační stokou, bez jakékoliv informační hodnoty.